lauantai 18. huhtikuuta 2015

Onko väärin, jos haluaa omaa aikaa?

Aloin tuossa puhelun aikana miettiä, äiteeni soitteli, että onko mun väärin pyytää Mieheltä omaa aikaa, ilman rehvejä? Sillä mä olen sellainen, että tarvitten joskus välillä ihan sitä mörköilyaikaa omin päin, etten halua olla kuosissa ja rehveillä. Voiko Mies jättää minut sen takia, ettei nyt olla nähty kahteen viikkoon ja tulee Ainakin vielä se kolmas viikko, jos me sitten ensi viikonloppuna tavataan. Äitini sanoi, että kyllä siinä kohta Mies lähtee, kun ei rehvata. Joopa joo, nää on näitä. Mutta niinkuin sanottua, meidän, Miehen ja minun suhde kulkee vähän omia polkujaan. Joskus Mies kaipaa vapaata ja joskus minä. Onko se nyt väärin? Pitäisikö koko ajan olla toisessa nuhjaamassa kiinni. Minä olen ainakin sitä mieltä, että on vain hyväksi suhteelle, että kaipuuta ja ikävää kokee ja eilen iltasella mä ihan itkin ikävästä, kun laittelin Miehelle tekstareita. Mies sitten laittoi lohdutteluviestin, että Jos se siitä sitten helpottaa, kun tavataan :)

Mulla on aina ennen suhteissa tullut ahdistava olo, jos on ollut liika kiinteetä seurustelua. Joskus sitten ollut liikakin lepsua, että olen saanut ihmetellä, että miksi ei miehestä kuulu mitään.
Nyt kuitenkin vaikka puhelut ja ainakin viestit tavoittaa Ihanan Miehen <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)