torstai 14. toukokuuta 2015

Hehkeää Helatorstaita

Täällä sitä istutahan koneen äärellä. Päiväkahvit on juotuna. Ensin kylmetin suuni jäätelöllä, söin herkkutrio-jäätelöä. Eilen kun kävin porukoilla päiväkahvilla ja viemässä äiteelle äitienpäivälahjan, niin siellä isäpuoli tarjoili kahvin kera jäätelöä. Kävin sitten aamupäivällä tänään siwassa kaupassa ja olihan mun ostettava peräti kaksi pakettia jäätelöä, justaan tuo herkkutrio ja sitten toinen olt joku nougat-suklaajäätelö. Ei osotokset muutenkaan olleet kovin terveelliset, kun ostin lättypitsaa ja karkkia. Mut kuka ihme sitä nyt jaksaa Aina syödä kauhian terveellisesti. En minä ainakaan, joskus on hyvä hemmotella itteään ja mulla ol justaan niin ärsyttävä aamu, että pakko oli saada käydä ostaan kaupasta jotahin Hyvää :) Ja eihän jäätelö kovin pahaa ole, kun se on pakastettua kermamaitoa vain :p
Mitäs muuta? Nukuin tuossa pienet päikkärit ja sillä aikaa oli Mieheltä tullut tekstari luuriin, enkä ollut kuullut yhtään. Ettäs aika sikeet päikkärit tul nukuttua ja hyvää nekin teki!
Kävin tuossa äsken pelaamassa facebookissa Fruit Land-peliä, se on kivasti koukuttanut minut. Joka päivä sitä on käytävä ne viisi elämää pelaamassa ja joskus sattuu pääsemään eteenpäin ja joskus taas junnaa yhdessä ja samassa kentässä het monen monituista elämää. On se ihan kivaa ajan vietettä näin "eläkeläiselle". Niin, minä en olekaan tainnut kertoa, että 1.5. lähtien olen sitten lopullisella eläkkeellä, psykiatri kirjoitti mulle niin hyvän sairaslomalapun ja B-todistuksen, että hakemus meni läpi ja päätös tuli tuossa kuukausi sitten. Olen mä ihan onnellinen, että nyt on kaikki paperihommat tehty ja voi vaan Elää. Tosin joudunhan mä käymään omahoitajalla juttelemassa, mutta nytkin on jutteluaikaan aika pitkä aika, kun se on vasta 1.6. mutta mulla menee sen verran hyvin nyt, että ei ole tarvetta joka viikkoiselle juttelulle. Ja saapa vähän koittaa onneaan, että kuinkas sitten pystyy elämään, kun toimisto on kesän suljettu, jotain pari viikkoa ainakin se on kiinni. En nyt muista, että milloin, oiskohan se heinäkuulla, vai juhannuksesta kaksi viikkoa. No, sen näkee sitten, kun käypi psykiatrin puheilla tuossa toukokuun viimoisella viikolla.
Alaselkä mulla on näiden rämpsyilmoijen takia ollut taaskin kipeempi, sillähän mä kävin äiteinpäivälahjankin viemässä vasta eilen, kun sunnuntaina olin niin kipeenä, etten kyennyt auton rattiin. No, eilen ja tänään on sit tullut oltua liikenteessä.
Juupa juu, eiköhän tässä jo ollutkin päivitystä tälle päivää :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit blogissani ja jätit kommentin :)